Jump to content

Baatplassen-klistremerke


Marna

Recommended Posts

Jeg kom med samme foreslag i en annen tråd. Kjempe ide, syns jeg.

Jeg har en Hansvik 16,5, ikke sjans til å montere vimpel, men klistermerke hadde jeg satt på. Jeg setter et på bilen også, hvis jeg får tak i et.

Det kan jo også skaffe et par kroner i kassen, for det kan jo ikke være gratiss å drive denne side??????

Link to post
Share on other sites

Jeg kom med samme foreslag i en annen tråd. Kjempe ide, syns jeg.

Jeg har en Hansvik 16,5, ikke sjans til å montere vimpel, men klistermerke hadde jeg satt på. Jeg setter et på bilen også, hvis jeg får tak i et.

Det kan jo også skaffe et par kroner i kassen, for det kan jo ikke være gratiss å drive denne side??????

Vimpler, skjorter, klistremerker, caps osv med baatplassen logo på er selvsagt gøy. Problemet med slike ting er at det er veldig mye arbeid å organisere/distrubuere osv osv, og hvor går grensen mellom det man kan kalle en uforplikende fritids aktivitet og næringsvirksomhet?

 

Ville det vært en ide å hatt kontakt med et firma som kunne selge/produsere slike effekter for oss mot å betale provisjon til driften av baatplassen.no?

Link to post
Share on other sites

Heisann!

Ideen med klistremerke er god! Håper at den kan realiseres. Blant alle kreative medlemmer finnes det sikkert gode forslag til praktiske løsninger. Gutta i admin.gruppen har sikkert mer enn nok å gjøre fra før, men dette kunne kanskje være en oppgave som kunne delegeres?

Er sikker på at det er mange med meg som vil bestille merker omgående!

mvh

JanS m/y Gygra :smiley:

Link to post
Share on other sites

Glimrende :-) Da tar vi det videre:

 

Duker

Kulepenner

Lightere

Termokrus (a là YX)

Askebegere

Musematter

Kalendre

 

Sånn, for eksempel. Hva vi skal med denne reklamen, vet jeg ikke, ingen skal jo tjene noe her. Dette kommer vel i avdelingen for samhørighet, tilhørighet og muligens, et stykke ikke definert tid inn i fremtiden; en pressgruppe som myndighetene ikke kan kimse av.

 

mvh

 

M

 

PS. Bare så det er sagt, jeg er IKKE ironisk her  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Har samme problem. Har ikke noe godt sted å plassere vimpelen, så den henger i lanterne.stanga. Og den er bare oppe på kveldene - når det er mørkt. Har jeep - skjønner du. Trenger virkelig et klistremerke for å vise hvor jeg hører til hen...som er synlig hele tiden!

:wink:

Sinus_nor - Moss

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...