Marna Startet 17.Januar.2004 Del på Facebook Startet 17.Januar.2004 Heisann Siden vi nå er så godt i gang med vimpel og skjorte, hva med et klistremerke også? Jeg har ikke noe praktisk godt sted å ha vimpel, men et klistremerke på skutesiden er ikke av veien. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Jeg kom med samme foreslag i en annen tråd. Kjempe ide, syns jeg. Jeg har en Hansvik 16,5, ikke sjans til å montere vimpel, men klistermerke hadde jeg satt på. Jeg setter et på bilen også, hvis jeg får tak i et. Det kan jo også skaffe et par kroner i kassen, for det kan jo ikke være gratiss å drive denne side?????? Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
bliss X Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Jeg kom med samme foreslag i en annen tråd. Kjempe ide, syns jeg. Jeg har en Hansvik 16,5, ikke sjans til å montere vimpel, men klistermerke hadde jeg satt på. Jeg setter et på bilen også, hvis jeg får tak i et. Det kan jo også skaffe et par kroner i kassen, for det kan jo ikke være gratiss å drive denne side?????? Vimpler, skjorter, klistremerker, caps osv med baatplassen logo på er selvsagt gøy. Problemet med slike ting er at det er veldig mye arbeid å organisere/distrubuere osv osv, og hvor går grensen mellom det man kan kalle en uforplikende fritids aktivitet og næringsvirksomhet? Ville det vært en ide å hatt kontakt med et firma som kunne selge/produsere slike effekter for oss mot å betale provisjon til driften av baatplassen.no? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Synes som et veldig godt forslag. Dersom vi kunne få noen til å produsere, distribuere dette til medlemmene hadde det vært en kjempeløsning. Har benytte dette selskapet på jobb, og noe privat. Vet ikke om de gjør slike ting. men de kjenner bransjen og vil sikker kunne route oss videre. http://www.sign-on.no Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
JanS/EIR Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Heisann! Ideen med klistremerke er god! Håper at den kan realiseres. Blant alle kreative medlemmer finnes det sikkert gode forslag til praktiske løsninger. Gutta i admin.gruppen har sikkert mer enn nok å gjøre fra før, men dette kunne kanskje være en oppgave som kunne delegeres? Er sikker på at det er mange med meg som vil bestille merker omgående! mvh JanS m/y Gygra Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
bliss X Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Vi har dessuten mulighet for å sette opp en nettbutikk med alt man trenger på den tekniske siden, men noen måtte drive sjappa. Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 17.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Glimrende :-) Da tar vi det videre: Duker Kulepenner Lightere Termokrus (a là YX) Askebegere Musematter Kalendre Sånn, for eksempel. Hva vi skal med denne reklamen, vet jeg ikke, ingen skal jo tjene noe her. Dette kommer vel i avdelingen for samhørighet, tilhørighet og muligens, et stykke ikke definert tid inn i fremtiden; en pressgruppe som myndighetene ikke kan kimse av. mvh M PS. Bare så det er sagt, jeg er IKKE ironisk her Sitér dette innlegget Marna Link to post
Sinus_nor Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Har samme problem. Har ikke noe godt sted å plassere vimpelen, så den henger i lanterne.stanga. Og den er bare oppe på kveldene - når det er mørkt. Har jeep - skjønner du. Trenger virkelig et klistremerke for å vise hvor jeg hører til hen...som er synlig hele tiden! Sinus_nor - Moss Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Ville det vært en ide å hatt kontakt med et firma som kunne selge/produsere slike effekter for oss mot å betale provisjon til driften av baatplassen.no?Jeg tror det er måten å gjøre det på Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Sebaldus Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Ta en titt på dette forumet: http://www.offroad.no Det er ganske profft drevet. De har et kategorisystem som faktisk fungerer og egen nettbutikk med en del effekter både av typen reklamematriell men også produkter til "medlemspriser". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.