sunny-boy Startet 5.September.2007 Del på Facebook Startet 5.September.2007 (redigert) Jeg har en Hallberg Rassy, Misil II, og lurer på om noen vet hvordan jeg kan få reparert rekkstøtter som lekker? Gjennomføringene er en syrefaste skruer (diameter 8-10 mm) som er sveiset fast i feste på utsiden. Det er også skade på gelcoat og glassfiber. På forhånd takk! Kjell Arne Redigert 5.September.2007 av sunny-boy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 5.September.2007 Del på Facebook Svart 5.September.2007 Legg på ny gelcot og litt sika eller lignende MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
sunny-boy Svart 5.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2007 Jeg tror skadene på glassfiberen, og treklossen som er plastret innimellom, er for store til at gelcoat og sicca hjelper. Ellers takk Bjørn! Andre gode forslag? Kjell Arne Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.September.2007 Del på Facebook Svart 5.September.2007 Hei og velkommen til Baatplassen Missil var lenge vår drømmeseilbåt. Lekker båt! Har ikke hørt om dette - men vil tipse deg om halbergrassy klubben. De har en hjemmeside der det står en del tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.