Jump to content

Service på 12 HK Westerbeke i Bergen?


Dreamer

Recommended Posts

Bergen - Norges filialby

Bergen lever opp til sitt rykte som filialby. De fleste hovedkontorer ligger i Oslo, mens Bergen tilsynelatende kun får tildelt mer eller mindre lugubre "avdelingskontorer" som hverken har deler eller kompetanse. Å forsøke å få tak i flinke servicefolk i denne byen er en deprimerende aktivitet. Er det noen som vet hvor jeg kan få tatt service på dieselpumpe og dyser på min 12 HK Westerbeke (Mitsubishi)?

Link to post
Share on other sites

Hei.

Det er to gode bedrifter på dette i Bergen(gjene flere) Jarle Utvær ute på kaien i Alvøen (husker ikke bedriftens navn) og Haugaland diesel bak kinoen på Engen.

Mvh

Catano.

 

Har svært god erfaring med Haugland Diesel, men nå har de skiftet navn til Maritim Diesel.

Der er på webben: www.maritimdiesel.no

:sailing:

Link to post
Share on other sites

quote.gif
Har svært god erfaring med Haugland Diesel, men nå har de skiftet navn til Maritim Diesel.
Der er på webben: www.maritimdiesel.no
:sailing:



:yesnod: :yesnod: :yesnod: :yesnod:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Bergen - befester sin stilling som amatørenes by!

Jeg har vært i kontakt med alle de firmaene jeg har fått tips om her (pluss noen til). Ingen ser seg i stand til å ta service på en liten 12 HK diesel! Trodde jeg skulle få motoren i gang i løpet av høstsesongen, men nå ser det mørkt ut. Må jeg ta ut motoren og sende den til Østlandet? Kan noen trå til med et VIRKELIG godt råd?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...