Lankapower Startet 8.September.2007 Del på Facebook Startet 8.September.2007 Jeg er en ganske fersk båteier.. kjøpte en 20 fots daycruiser med 150 hk mercury optimax i juni.. Spørsmålet er , hvor mye jeg må ut med for å få vinterkonservert og mulig andre nødvendige service på den .. Håper jeg får mange svar fra dere Sitér dette innlegget Link to post
DELUDE Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 Billigere enn en 4-takter iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 Jeg betalte kr. 1850,- for 2 år siden. Dette var en Optimax 115 hk. Har nok øket med noen hundrelapper vil jeg tro. (muligens noe mer på 150 hk.)? Sitér dette innlegget Link to post
snuzuki@gmail.com Svart 23.September.2007 Del på Facebook Svart 23.September.2007 servicen er ikke så stor på optimax,er kun pluggbytte,vis nødvendig,( 6 plugger) koster ca 150 kr stk,gear olje,fette opp ca 1 times arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 23.September.2007 Del på Facebook Svart 23.September.2007 Sevice og vinterkonservering er to forskjellige ting. At mangen tar servicen på høsten i stedet for vinterkonserveringen er en annen sak. Service lar du verkstedet ta seg av, så beholder du garantien og reklamasjonsretten. Vinterkonserveringen er grei å ta selv - det står hva du skal gjøre i instruksjonsboken. Velger du å la verkstedet ta vinterkonserveringen tipper jeg rundt 2500 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.