Jump to content

2 nye Windy modeller klare i 2008

Bitteliten

Recommended Posts

Møtte på en gjeng med 3 nye Grand Mistral i Risør. Det hørtes ut som de var fra Arendal.

Har aldri opplevd mere fyll og spetakkel en denne gjengen klarte og lave. Spilte musikk for full guffe (subwoofer) også kl 4-5 midt på natten. Trampet på båten våre frem og tilbake hele natten uten og ta det minste hensyn. Fortøyde akkurat som de ville uten på andre båter. Til slutt kom politiet og heller ikke når de var gått ble det stille.

Etter og ha opplevd dete synes jeg nesten at Windy som merke har falt på min liste. Synd for Grand Mistral er en nydelig båt.

Jeg antar andre har sett/opplevd denne gjengen? Var vistnok i Risør også forrige helg i følge havnevakten.

Vi lå ved siden av noen i en Bavaria seilbåt med sjørøverflagg. De festa også. Klyser finner du i alle merker - men det passer kanskje bedre inn i stereotypen mange har av windy eiere det du skriver Blue Dragon :wink:

Akkurat som at jeg til og med har møtt Princess eiere som tar hensyn til andre båter :eek::wink:

Jeg har gitt opp å bedømme merker etter hva slags andre eiere som finnes. Synes jeg har mer enn nok med å sette meg inn i hvordan båten er :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...