Jump to content

Navn på "dings"? Mariner 25 påhengsmotor


stisor

Recommended Posts

Hei. Er på jakt etter en "dings" som jeg ikke har peiling på hva kalles.

 

Noen som kan hjelpe meg hva jeg skal lete etter når jeg trenger en slik:

dings.jpg

PS: Bildet er tjuvlånt og redigert litt fra en annen tråd her av Kvast. Håper du tilgir meg..

 

Har hatt noe "hjemmesnekret" opplegg for kontrollkabler, men vil nå fikse litt opp. Første steg er da å få tak i denne dingsen, så får resten av festemekanismen til kontrollkablene komme i ettertid.

Skulle noen ha noen ide hvordan få tak i en slik dings brukt, og gjerne resten jeg trenger tar jeg med glede imot tips..

Link to post
Share on other sites

Dette kan vel best forklares med "mekanismen som overfører fortenningsreguleringen" ? - Den heter "magneto control lever" på engelsk...

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Her i Trøndelag ville jeg hørt med Sveins Motor.

 

Jeg synes det er rart om han ikke har minst tre slike motorer hengende til enhver tid. Såvidt meg bekjent, sender han deler innenlands også. Og han pleier ikke å være dyr, heller. Om han kommer med en kostbar pris, så tenk på det og ring igjen tre dager senere.

 

:lol:

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...