Jump to content

Tak over akterdekket


Dreamer

Recommended Posts

Hadde tenkt meg et solid tak (forlengelse av flybridgen), og som jeg kan plassere gummibåten på ..

 

Så du har fulgt med på Trawler strengen? :wink: Ganske vanlig måte å få plassert jolla på Trawlere.

Vet ikke hvor du kan få lagd det, men det kan vel ikke være så vanskligt å få til.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Prøver derfor å hente inn enda et godt råd: Noen som vet hvor kan jeg få laget tak over akterdekket til Bayliner 3988 (Bergen / omegn)?

Bærum Plastservice på Holmen i Asker.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

kjøp inn 200 liter polyester på kanner, 5 liter herder på noen brusflasker, x antall kvadrat med duk, 5 pakker engangshansker,godt med 12 - 15 mm finer plater av billigste sort, 3 pakker treskruer med torx spor, ei vippesag, en drill og en god hall og stå i, pluss litt arbeidslyst så har du taket ditt klart på noen uker...

Link to post
Share on other sites

Send en IM til Skinni. Han støpet tak overakterdekket på sin 2858 for 2 år siden og gjorde en kjempe jobb. Etterpå fikk han laget kalesje som går rundt taket og ned, så nå er det tett og fint på akterdekket hans.

Det ble kjempeflott og en perfekt finish.

Lykke til

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Link to post
Share on other sites

Flott jobb, Sirius! Tror ikke jeg har mulighet for å lage noe slikt selv, er derfor på jakt etter noen i Bergensområdet som kan lage dette. Det hadde vært fristende å slippe støtter fra akterkant tak ned til rekken akterut, disse vil sikkert bli i veien. Men vet ikke om det går an å lage taket så solid at man slipper dette. Taket bør tåle en person + en gummibåt, kanskje totalt 150 kg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...