Dreamer Startet 11.September.2007 Del på Facebook Startet 11.September.2007 (redigert) Jeg er mektig imponert over all den erfaring og ekspertise som er samlet på baatplassen.no. Prøver derfor å hente inn enda et godt råd: Noen som vet hvor kan jeg få laget tak over akterdekket til Bayliner 3988 (Bergen / omegn)? Redigert 11.September.2007 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 12.September.2007 Del på Facebook Svart 12.September.2007 Mulig jeg er helt på viddene nå men: hva med å montere ei terassemarkise som tilsvarer båtens bredde? Så har du et tak du letvint kan rulle inn? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 12.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2007 Hadde tenkt meg et solid tak (forlengelse av flybridgen), og som jeg kan plassere gummibåten på .. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 12.September.2007 Del på Facebook Svart 12.September.2007 Hadde tenkt meg et solid tak (forlengelse av flybridgen), og som jeg kan plassere gummibåten på .. Så du har fulgt med på Trawler strengen? Ganske vanlig måte å få plassert jolla på Trawlere. Vet ikke hvor du kan få lagd det, men det kan vel ikke være så vanskligt å få til. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
REM Svart 12.September.2007 Del på Facebook Svart 12.September.2007 Prøver derfor å hente inn enda et godt råd: Noen som vet hvor kan jeg få laget tak over akterdekket til Bayliner 3988 (Bergen / omegn)? Bærum Plastservice på Holmen i Asker. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Møkkamann Svart 12.September.2007 Del på Facebook Svart 12.September.2007 kjøp inn 200 liter polyester på kanner, 5 liter herder på noen brusflasker, x antall kvadrat med duk, 5 pakker engangshansker,godt med 12 - 15 mm finer plater av billigste sort, 3 pakker treskruer med torx spor, ei vippesag, en drill og en god hall og stå i, pluss litt arbeidslyst så har du taket ditt klart på noen uker... Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 12.September.2007 Del på Facebook Svart 12.September.2007 Hei. Dette er mulig å gjøre sjøl, det er litt arbeid med finish men alt går for arbeid Her ser du korleis eg har gjort det, dårleg bilde men du kan skimte taket. Skal no ha kalesje rundt dette. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Dreamer Svart 12.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2007 Stilig båt! Det er litt vanskelig å se hvordan taket er. Har du et bilde tatt fra siden eller bakfra? Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 (redigert) Hei. Her du litt meir av taket, eg har støpt både taket og plattforma som du ser her. kan sende deg ein del bilde på mail om du sender ein im med din adresse. Sirius Redigert 15.September.2007 av sirius (see edit history) Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
olpi Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Pokkern så mye flinke folk her inn Skulle ønske jeg var god på dette. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Hva har du bruk i kjernen på tak og badeplattform ? Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Hei. Kjernen er av 20 mm sandwich, 2 lag med 450 matte på taket og 3 lag med 900 matte på plattformen. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Miranda Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Send en IM til Skinni. Han støpet tak overakterdekket på sin 2858 for 2 år siden og gjorde en kjempe jobb. Etterpå fikk han laget kalesje som går rundt taket og ned, så nå er det tett og fint på akterdekket hans. Det ble kjempeflott og en perfekt finish. Lykke til Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Dreamer Svart 16.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2007 Flott jobb, Sirius! Tror ikke jeg har mulighet for å lage noe slikt selv, er derfor på jakt etter noen i Bergensområdet som kan lage dette. Det hadde vært fristende å slippe støtter fra akterkant tak ned til rekken akterut, disse vil sikkert bli i veien. Men vet ikke om det går an å lage taket så solid at man slipper dette. Taket bør tåle en person + en gummibåt, kanskje totalt 150 kg. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Dette finnes orginalt til din båt. Sjekk med Bayliner! Her noen fra Boats com: Link til båten Link til båt Link til båt Blir det bestilling så vurderer jeg å henge meg på, hold oss oppdatert! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Miranda, jeg lurer på om ikke den der båten på singaturen din forfulgte oss i sommer, luktet sikkert krabbene til Oven... Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 17.September.2007 Del på Facebook Svart 17.September.2007 Miranda, jeg lurer på om ikke den der båten på singaturen din forfulgte oss i sommer, luktet sikkert krabbene til Oven... Normand Flower? vi slenger som regel rundt på en av statoils innstalasjoner her i Nordsjøen. Går for Deep Ocean. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Flybridge Svart 17.September.2007 Del på Facebook Svart 17.September.2007 Hva med å lage dette i aluminium. Forrige eier av min Bayliner 2858 laget dette. Helt topp spør dere meg. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
JanB Svart 17.September.2007 Del på Facebook Svart 17.September.2007 Noen som vet hvor kan jeg få laget tak over akterdekket til Bayliner 3988 (Bergen / omegn)? Prøv K.H Nilsen Båtservice i Bakarvågen på Askøy, - like ved Viknes. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
ooma Svart 17.September.2007 Del på Facebook Svart 17.September.2007 Sjekk med gutta på Arna plast. De driver med mye rart i glassfiber, og om ikke du får gjort jobben der så får du i alle fall råvarene billig der. Sitér dette innlegget Oso Link to post
Dreamer Svart 18.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2007 Takk for mange gode tips. Det jobbes med saken .. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 18.September.2007 Del på Facebook Svart 18.September.2007 Du kan jo prøve Dolvik Båtbyggeri (www.dolvik.no) på Askøy. De har gjort endel "odde" arbeider opp gjennom årene. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.