Jump to content

Tak over akterdekket

Dreamer

Recommended Posts

Dreamer skrev:
Hadde tenkt meg et solid tak (forlengelse av flybridgen), og som jeg kan plassere gummibåten på ..

Så du har fulgt med på Trawler strengen? :wink: Ganske vanlig måte å få plassert jolla på Trawlere.

Vet ikke hvor du kan få lagd det, men det kan vel ikke være så vanskligt å få til.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Dreamer skrev:
Prøver derfor å hente inn enda et godt råd: Noen som vet hvor kan jeg få laget tak over akterdekket til Bayliner 3988 (Bergen / omegn)?

Bærum Plastservice på Holmen i Asker.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Flott jobb, Sirius! Tror ikke jeg har mulighet for å lage noe slikt selv, er derfor på jakt etter noen i Bergensområdet som kan lage dette. Det hadde vært fristende å slippe støtter fra akterkant tak ned til rekken akterut, disse vil sikkert bli i veien. Men vet ikke om det går an å lage taket så solid at man slipper dette. Taket bør tåle en person + en gummibåt, kanskje totalt 150 kg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...