Jump to content

Tegninger til båthenger ?


Wolfen

Recommended Posts

Hei alle kreative båtfolk.

 

Nå er høsten her og jeg har fått tak i en lastebilramme som skal omgjøres til båthenger.

 

Har så langt laget slepefeste og kappet bort alt unødvendig, skal til å lage "vingene" som skal støtte opp båten på siden og det er her jeg vil ha info/ gode ideer.

 

Er det noen som har smarte løsninger slik at dette blir 2 vinger/støtter som er lette å regulere. Har funnet ut at min 24 fots båt trenger ca 45 graders vinkel, men vil også lage dette slik at jeg senere kan justere vinkel etter behov.

 

Gjerne bilder så jeg ser eller gode tegninger så jeg skjønner fremgangsmetode som er brukt på "din" henger.

 

 

Takker og bukker på forhånd.

 

 

Båten min er en 24 fots skorgenes.

Link to post
Share on other sites

Ja så var det dette med bilder mann

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...