Anonym Startet 13.September.2007 Del på Facebook Startet 13.September.2007 Jeg vil bare finne ut sammensetningen av båtparken her.. Legg igjen en stemme, det er alt man trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Seastar Svart 13.September.2007 Del på Facebook Svart 13.September.2007 Legg igjen en stemme, det er alt man trenger. Ja, det ble vel å betrakte som en stemme kanskje, - men måtte huke ut for flere typer fartøy som jeg benytter meg av. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Sannsynligvis gir det medlemmene har oppgitt i profilen er god beskrivelse av fordelingen. Motorbåt 74% Motorseiler 3% Seilbåt 15% Åpen båt 6% Annet: 2% (Denne poll'en er ikke limt da det kun er en limt pr. medlem) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Tror det blir et litt merkelig utfall av denne pollen. Dels pga spørsmålene, dels pga. mulighet for å gi mere enn en uthaking. Min båtpark: Seilbåt, motorbåt, robåt, lettbåt m. motor og lettbåt u. motor. Ergo blir % -utfallet mindre interresant enn forholdet mellom antall som avgir "stemme" og antall båter. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Merkeleg poll... Motorseglar var ikkje noko alternativ. Haka difor av både for motorbåt og seglbåt (+lettbåt) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.