Jump to content

Volvo inrømmer feil på seilbåtmotorer


Allan E

Recommended Posts

Det er veldig vanskelig å få produsert en slik del i henhold til garantispesifikasjonskravene og få kondensatoren til å løsne på riktig tidspunkt. Det må tas hensyn til motortimer opp mot brukertid, vibrasjon etc. Tipper produsenten av kretskortet har fått oppgitt litt feil spesifikasjoner i dette tilfellet.

Link to post
Share on other sites

Bavaria får vel skjylda her også!!

Jeg forventer ikke noe annet her på baatplassen, den svenske kvaliteten er jo definitivet det svakeste punket ombord i båtene våre. Det er meget mulig den samme motoren er et kvalitetsprodukt i andre båter med samme opphav for alt jeg vet. Forøvrig så er det atter engang flott å se at Lundebåt virkelig tar dette på alvor...

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Synes i grunden kaliteten på vp motorer er svart bra jeg. Motorene har lang levetid samenlignet med andre motorer, til sjøs og på lands. Delene er desverre dyre.

Det verste er kundemotakeren på delelager/ salg. Hos Stavanger største forhandler må du nesten stå med lua i hånden skal du få deg ett oljefilter. Fy fy.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...