Allan E Startet 14.September.2007 Del på Facebook Startet 14.September.2007 Klippt fra seilas.no "Samtlige små seilbåtmotorer av årets modell fra Volvo Penta har et problem som gjør at de ikke starter etter en stund. Lundebåt oppdaget feilen alt i våres, men først nå gjør Volvo noe med problemet." http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=171616&cat=4914 Sitér dette innlegget Link to post
fe-m@il Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Jøss,og det er et svenskt produkt ,eller?? Bavaria får vel skjylda her også!! fe-m@il Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Det er veldig vanskelig å få produsert en slik del i henhold til garantispesifikasjonskravene og få kondensatoren til å løsne på riktig tidspunkt. Det må tas hensyn til motortimer opp mot brukertid, vibrasjon etc. Tipper produsenten av kretskortet har fått oppgitt litt feil spesifikasjoner i dette tilfellet. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 (redigert) Bavaria får vel skjylda her også!! Jeg forventer ikke noe annet her på baatplassen, den svenske kvaliteten er jo definitivet det svakeste punket ombord i båtene våre. Det er meget mulig den samme motoren er et kvalitetsprodukt i andre båter med samme opphav for alt jeg vet. Forøvrig så er det atter engang flott å se at Lundebåt virkelig tar dette på alvor... Redigert 15.September.2007 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
CB. Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Fortvil ikke Sydvesten, personlig synes jeg Bavaria er fine båter Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
logget av Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Jeg synes Lunde båt og deres representant bare bekrefter et høyt engasjement med å ta kundene og problemet på alvor. Det var vel en ”grønn mann” som burde vært avbildet i artikkelen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 15.September.2007 Del på Facebook Svart 15.September.2007 Synes i grunden kaliteten på vp motorer er svart bra jeg. Motorene har lang levetid samenlignet med andre motorer, til sjøs og på lands. Delene er desverre dyre. Det verste er kundemotakeren på delelager/ salg. Hos Stavanger største forhandler må du nesten stå med lua i hånden skal du få deg ett oljefilter. Fy fy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.