hanssae Svart 18.September.2007 Link til dette innlegget Svart 18.September.2007 Men du skulle tatt deg en tur i min båt. Skruene er på linje (selvfølgelig) men også skruehodene er skrudd slik at alle sporene er på linje!!! Det har jeg aldri sett i noe som helst annet enn eldre tysk. Kan bare ikke la denne kommentaren stå uimotsagt du bør ta en titt over kanalen , hos meg er det gjennomført til minste detalj Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 18.September.2007 Link til dette innlegget Svart 18.September.2007 Jeg synes forresten at Forbina faller ut pga dårlig kjøkkenløsning nede. Sengen fremme er heller ikke av de beste. Men det virker og være mye båt på pengene og det skrytes av sjøegenskapene. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 18.September.2007 Link til dette innlegget Svart 18.September.2007 Kan bare ikke la denne kommentaren stå uimotsagt du bør ta en titt over kanalen , hos meg er det gjennomført til minste detalj Gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.September.2007 Link til dette innlegget Svart 18.September.2007 Å? Jaja, ikke noe spon satt inn der...annet enn på BADET av tidligere NORSK eier. Men du skulle tatt deg en tur i min båt. Skruene er på linje (selvfølgelig) men også skruehodene er skrudd slik at alle sporene er på linje!!! Det har jeg aldri sett i noe som helst annet enn eldre tysk. Kan bare ikke la denne kommentaren stå uimotsagt du bør ta en titt over kanalen , hos meg er det gjennomført til minste detalj det har jag i min oxo....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.