sharko Startet 16.September.2007 Del på Facebook Startet 16.September.2007 Vurderer dette: http://maritim.no/product.aspx?id=9430&...upkey=007001020 Er det andre her som kjenner til dette? Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Jeg har Excel-stativ. Fordelen er at det er veldig lett, og det er lett å tilpasse. Det må festes veldig godt. Jeg har hatt "presenninghavari" flere ganger med dette. En konstruksjonsfeil er festene for rekkerør. Der er det vanlige galvaniserte vingemutre som skrur seg opp ved vibrasjon. Jeg har også hatt NOA i aluminium. Helt håpløst system med stålskruer inn i aluminiumsbeslag = korrosjon. Jeg synes det gamle OPI er bedre enn begge disse. På OPI er det problemer med plastbeslagene, spesielt de galvaniserte skruene. Men det er enkelt å skifte beslag etter noen år. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.