Lars H. Startet 20.Januar.2004 Del på Facebook Startet 20.Januar.2004 Hei. Fikk så vidt med meg at det nå er avgjort hvem som skal drifte Oskarsborg, Og så vidt jeg hørte skulle Norsk Reserveoffisers Forbund være med, og det skulle anlegges gjestehavn! Lars H. PS. Nå også i nettutgaven til Østlandsendingen NRK. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marø Svart 20.Januar.2004 Del på Facebook Svart 20.Januar.2004 Det står enda mer i Østlandets Blad. "Stiftelsen Oscarsborg vant kampen om Oscarsborg. Det ble presentert på en pressekonferanse ute på det nasjonale festningsverket i formiddag." Les hele saken http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel...YHETER/40120001 Dette ser vi fram til. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 20.Januar.2004 Del på Facebook Svart 20.Januar.2004 "* Trygg gjestehavn for 100 båter med tilhørende fasiliteter som havnekro, drivstoffanlegg, toaletter, dusj, overnatting, museum og en operativ redningssentral samme med Redningsselskapet." Dette blir bra! Med hyppig ferjeforbindelse over til Drøbak også - så kan de få ha den lille overfylte båthavna si i fred... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2004 Hei. Og KNBF blir sentral i drift av gjestehavnen. Syvertsen kommer nok snart på banen her, har allerede hatt kontakt med ham pr. mail. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 20.Januar.2004 Del på Facebook Svart 20.Januar.2004 Da skal jeg sette kursen nordover, for første gang på 25 år! Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Hei Jeg lå der under avslutningskonserten. Makan til service, fikk avsatt en menig til til tilfeldig arbeid som jeg kunne disponere. :smiley: mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Får kanskje vurdere å ta en tur innover fjorden for en gangs skyld jeg også da, for å se litt på fasilitetene. Ser lovende ut ihvertfall! Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 23.Januar.2004 Del på Facebook Svart 23.Januar.2004 Hei. Og KNBF blir sentral i drift av gjestehavnen. Syvertsen kommer nok snart på banen her, har allerede hatt kontakt med ham pr. mail.Lars H. Hei Lars og resten av båtfolket!Jeg beklager at jeg har vært fraværende fra Baatplassen en tid. Det skyldes rett og slett et forferdelig arbeidspress. Jeg skal skjerpe meg! Lars har helt rett. KNBF Region Øst har innledet et samarbeid med NROF om planlegging og drift av den nye gjestehavnen på Oscarsborg. Vi legger opp til at dette skal bli en KNBF "Hjemmehavn" og treffsted for våre medlemmer i området eller som er på farten i Indre Oslofjord. Planen er at havnen skal være i drift allerede kommende båtsesong. Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.