Jump to content

Nå blir det gjestehavn på Oskarsborg!

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Fikk så vidt med meg at det nå er avgjort hvem som skal drifte Oskarsborg, Og så vidt jeg hørte skulle Norsk Reserveoffisers Forbund være med, og det skulle anlegges gjestehavn!

Lars H.

PS. Nå også i nettutgaven til Østlandsendingen NRK.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Og KNBF blir sentral i drift av gjestehavnen. Syvertsen kommer nok snart på banen her, har allerede hatt kontakt med ham pr. mail.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei. Og KNBF blir sentral i drift av gjestehavnen. Syvertsen kommer nok snart på banen her, har allerede hatt kontakt med ham pr. mail.Lars H.

Hei Lars og resten av båtfolket!

Jeg beklager at jeg har vært fraværende fra Baatplassen en tid. Det skyldes rett og slett et forferdelig arbeidspress. Jeg skal skjerpe meg!

Lars har helt rett. KNBF Region Øst har innledet et samarbeid med NROF om planlegging og drift av den nye gjestehavnen på Oscarsborg. Vi legger opp til at dette skal bli en KNBF "Hjemmehavn" og treffsted for våre medlemmer i området eller som er på farten i Indre Oslofjord. Planen er at havnen skal være i drift allerede kommende båtsesong.

Hilsen Syvert  :sailing:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...