Bützfleth Startet 19.September.2007 Del på Facebook Startet 19.September.2007 Var tilfeldigvis i Hillevågsvannet for et par dager siden og så skilte: Velkommen ombord hos Båtsmann. Kunne ikke dy meg. Måtte jo ta en titt på Viksund 340 til 2 mill. Ble kanske overasket over hvor mye plastic fantastic følelse det var i en båt til denne prisen. Men må innrømme at det var en og del bra løsninger på ting. Spesielt likte jeg lugaren fremme og DET BADET! Ja, badet i den båte har jeg ikke fått ut av hode enda. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt løst? Med litt modifisering så kan jeg skvise det inn fremme hos meg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Det er bare å ringe Viksund. De er sikker behjelpelige. Viksund 340 er en vedlig bra båt. Litt høyt skrog kanskje og så mangler det en løsning for vippesete. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.