Jump to content

Hvor er billig diesel i Stavanger området?


Bützfleth

Recommended Posts

Han er vell en av disse som mener at alle under 20 år er kilden til ondt i verden...

 

Opplever det flere steder som er båtrelaterte. En forvnter ikke at en 16 åring skal være like seriøs og inneresert i båt som "voksne" Et annet eksempel er Helgøysund Marina. fysj for en plass!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Han på Vassøy er så sur og gretten at der bedre å betale litt mer for drivstoff et annet sted.... :boxing:

 

Det har jeg faktisk aldri hverken hørt fra andre eller erfart selv. Jeg kjenner ham bare som blid og hjelpsom - og det samme gjelder hans far, kone og datter som også passer stasjonen når han selv er på fotballkamp :wink::wink:

 

Topp plass, anbefales på det varmeste - basert på mer enn 20 års kundeforhold og minst 100 tonn diesel :flag:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde propell havari for 2 år siden. Rodde inn til Vassøy og spurte om å få låne telefon.

 

Ble nermest utkjeldt for å ta unødvendig bryggeplass og at han ikke var noe verksted eller telefonkiosk :headbang:

 

Har ikke vært på Vasøy etter det. Men flere av mine båtvenner (på samme alder som meg) har samme erfaring.

 

Det har nok med alderen å gjøre. Har merket det flere ganger denne sessongen jeg har hatt seilbåten. Det er 2 måter å reagere på når en liten seilbåt med 2 "ungdommer" kommer til syne. De fleste synes det er kjekt med unge som seiler, og nyter livet på sjøen.... :flag:

 

Men desverre er det noen som stenger luker og trekker for gardiner. De tror vi kommer for å feste, spille høy musikk, brøle og skrike hele natten.... (Hegøysund er en av de plassene jeg har merket dette sterkest, og valgte å forlate stede etter enkelte blikk tidliger i sommer :nono: )

 

Men de som kjenner meg vet et jeg er et A mennesk som ikke er i stand til å lage så mye lyd etter klokken 11 uansett hvilken dag det er.... :smash:

 

God helg!

:sailing:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...