Bützfleth Startet 20.September.2007 Del på Facebook Startet 20.September.2007 Ser at det ikke er store trykket på driivstoffbørsen for tiden. Så nå lurer jeg på hvor får jeg billig diesel her i området? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 Vassøy pleier være billig på Diesel og det er nær Stavanger , ellers er vel Helgøysund på Sjernarøy også rimelig . Billigste diesel denne sesongen fylte jeg i Kopervik kr. 5,59 , men det er nord for Boknafjorden da. Sitér dette innlegget Link to post
tfjelde Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 Fylte på vassøy i går og betalte 6,20 Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 Vassøy er normalt billigst i Stavanger regionen , prisene er nokså greie i Hillevågsvannet også men noe billigere på Vassøy. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 Vassøy er normalt billigst i Stavanger regionen , prisene er nokså greie i Hillevågsvannet også men noe billigere på Vassøy. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 (redigert) slettet - dobbel posting eeeeehhh....trippel...........hva skjer a? Redigert 20.September.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Bützfleth Svart 20.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2007 Ser ut til at jeg svinger innom Vassøy i morgen da. Takker for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 20.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2007 Eh.. er det kortautomat på Vassøy? Hvis ikke når stenger de? Sitér dette innlegget Link to post
Sproc Svart 20.September.2007 Del på Facebook Svart 20.September.2007 Jepp, det er kortautomat på Vassøy Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 20.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2007 Kanon! Takker! Sitér dette innlegget Link to post
adanedehl Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 På Asje (ferjevågen) betalte jeg 6 kr i sommer Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
Seilaren Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Han på Vassøy er så sur og gretten at der bedre å betale litt mer for drivstoff et annet sted.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sylvester Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Han på Vassøy er så sur og gretten at der bedre å betale litt mer for drivstoff et annet sted.... Kan ikke være enig med deg der. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Seilaren Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Han er vell en av disse som mener at alle under 20 år er kilden til ondt i verden... Opplever det flere steder som er båtrelaterte. En forvnter ikke at en 16 åring skal være like seriøs og inneresert i båt som "voksne" Et annet eksempel er Helgøysund Marina. fysj for en plass! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Mix Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Et annet eksempel er Helgøysund Marina. fysj for en plass! Valgt til Norges 2. beste og populære Marina etter Bekkjarvik. Kanskje på tide du går litt i deg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Les Reiseliggen min i bloggen... Så skal du få se hvorfor jeg ikke liker plassen..... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Terje Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Skartveit på Halsnøy, er nok billigst i Stavanger-regionen. 5,96 Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Poseidon Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Han på Vassøy er så sur og gretten at der bedre å betale litt mer for drivstoff et annet sted.... Det har jeg faktisk aldri hverken hørt fra andre eller erfart selv. Jeg kjenner ham bare som blid og hjelpsom - og det samme gjelder hans far, kone og datter som også passer stasjonen når han selv er på fotballkamp Topp plass, anbefales på det varmeste - basert på mer enn 20 års kundeforhold og minst 100 tonn diesel Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilaren Svart 21.September.2007 Del på Facebook Svart 21.September.2007 Jeg hadde propell havari for 2 år siden. Rodde inn til Vassøy og spurte om å få låne telefon. Ble nermest utkjeldt for å ta unødvendig bryggeplass og at han ikke var noe verksted eller telefonkiosk Har ikke vært på Vasøy etter det. Men flere av mine båtvenner (på samme alder som meg) har samme erfaring. Det har nok med alderen å gjøre. Har merket det flere ganger denne sessongen jeg har hatt seilbåten. Det er 2 måter å reagere på når en liten seilbåt med 2 "ungdommer" kommer til syne. De fleste synes det er kjekt med unge som seiler, og nyter livet på sjøen.... Men desverre er det noen som stenger luker og trekker for gardiner. De tror vi kommer for å feste, spille høy musikk, brøle og skrike hele natten.... (Hegøysund er en av de plassene jeg har merket dette sterkest, og valgte å forlate stede etter enkelte blikk tidliger i sommer :nono: ) Men de som kjenner meg vet et jeg er et A mennesk som ikke er i stand til å lage så mye lyd etter klokken 11 uansett hvilken dag det er.... God helg! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
hermansen Svart 25.September.2007 Del på Facebook Svart 25.September.2007 Kan også anbefale Hommersåk, kr. 6.20.- (september). Har kortautomat som er aktiv når butikk er stengt. Reilstad (Finnøy), kr 6 (slutten av juli). Har ikke kortautomat (når jeg fylte i alle fall) /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 25.September.2007 Del på Facebook Svart 25.September.2007 Jeg kan bekrefte det samme som Posidon om Vassøy Bunkringsstasjon. Alltid hyggelige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.