Jump to content

Hvor er billig diesel i Stavanger området?

Bützfleth

Recommended Posts

Han på Vassøy er så sur og gretten at der bedre å betale litt mer for drivstoff et annet sted.... :boxing:

Det har jeg faktisk aldri hverken hørt fra andre eller erfart selv. Jeg kjenner ham bare som blid og hjelpsom - og det samme gjelder hans far, kone og datter som også passer stasjonen når han selv er på fotballkamp :wink::wink:

Topp plass, anbefales på det varmeste - basert på mer enn 20 års kundeforhold og minst 100 tonn diesel :flag:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Jeg hadde propell havari for 2 år siden. Rodde inn til Vassøy og spurte om å få låne telefon.

Ble nermest utkjeldt for å ta unødvendig bryggeplass og at han ikke var noe verksted eller telefonkiosk :headbang:

Har ikke vært på Vasøy etter det. Men flere av mine båtvenner (på samme alder som meg) har samme erfaring.

Det har nok med alderen å gjøre. Har merket det flere ganger denne sessongen jeg har hatt seilbåten. Det er 2 måter å reagere på når en liten seilbåt med 2 "ungdommer" kommer til syne. De fleste synes det er kjekt med unge som seiler, og nyter livet på sjøen.... :flag:

Men desverre er det noen som stenger luker og trekker for gardiner. De tror vi kommer for å feste, spille høy musikk, brøle og skrike hele natten.... (Hegøysund er en av de plassene jeg har merket dette sterkest, og valgte å forlate stede etter enkelte blikk tidliger i sommer :nono: )

Men de som kjenner meg vet et jeg er et A mennesk som ikke er i stand til å lage så mye lyd etter klokken 11 uansett hvilken dag det er.... :smash:

God helg!

:sailing:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...