Jump to content

Mini skjerm

Per

Recommended Posts

Tenker du på å bruke den til kartplotterskjerm? Prøv å finne en link til produsenten og finn ut litt om lysstyrke og slike ting.

Jeg vurderte lenge å kjøpe en liten tft skjerm til dette formålet men fant ut at det ble dyrt og dårlig. Dumt at en 10 tommer er mye dyrere enn en 15 tommer...Så masse båter i sommer med 15 tommere på dashbordet...synd jeg ikke har plass til det...

Hei Per.

En slik skjerm kunne vært noe. Hvordan er den i sollys?

Hvor fant du bildet/omtale av den?

Har selv snust litt rund etter en løs skjerm, da jeg har en nett liten bærbar pc som kjører div. kartprogram som en drøm, men dessverre har den en skjerm som er utrolig dårlig i sollys. Har funnet tft skjermer som i tillegg er trykkfølsomme men disse er i dyreste laget. En vanlig 14-15" Lcd er jo etterhvert overkommelige i pris men synes personlig disse blir litt store. Og så er det jo dette med fuktig sjøluft som en slik vanlig billig skjerm antagelig takler dårlig. Det finnes jo 10-12" industriskjermer som tåler det meste, men som sagt disse er dyre....

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...