Jump to content

Garmin gps antenner


DWC

Recommended Posts

Sakser litt fra nettet:

 

GPS 17N also offers excellent EMI/RFI performance for easy integration into systems that will be operated near mobile computing devices and wireless communications equipment.

 

The GPS 17HVS also is capable of producing a TTL-level Pulse-Per-Second (PPS) signal whose rising edge is aligned to the UTC second boundary within 1 uS for all conditions in which the GPS receiver has produced a valid and accurate position for at least the previous four-second interval.

 

Det kan synes som at HVS antennen har inkludert noe mer signalbehandling i forhold til N antennen. Det kan virke som om posisjonsbestemmelsen varierer noe mindre i HVS antennen, kanskje noe av den samme målsettingen som er for GPS systemene i AIS sendere med RAIM signalbehandling.

Link to post
Share on other sites

Har sett det samme som roaldbj beskriver her, men etter hva jeg har forstått så har HVS mere eller mindre erstattet N for en del modeller i allefall, jeg hadde 17N på min gamle 3010C fra 2005, mens dagens leveres med 17HVS. Det fremkommer ikke av dataene som finnes på Garmin sine sider om den nye 4xxx og 5xxx levere med N eller HVS gps... men jeg formoder det HVS

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...