Madame Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Septiktanken min har små lekasjehull som er etset. Spesielt er det i sveise sømmene men det er også etset hull andre steder. Har noen andre byttet den og i såfall har en god beskrivelse på hvordan det ble gjordt. Eventuelt hvor jeg kan kjøpe en ny tank? E-post : herm-f@online.no Quote Link to post
Hansi Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Du sier ikke noe om type og størelse på tank. Maritim selger ferdige tanker i forskjellige størrelser. Sikkert andre også. Quote Link to post
Madame Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Du sier ikke noe om type og størelse på tank. Maritim selger ferdige tanker i forskjellige størrelser. Sikkert andre også. Tanken er støpt inn med skum og er sikkert lagt inn før båten ble innredet. Det ser ut til at både gulv og bjelkelag må fjernes før den kan gå ut og en lignende settes inn. Tanken er på ca 300 liter. Quote Link to post
Hansi Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Tanken er på ca 300 liter. 300 liter septik på en Sandvik 28 ?? Er riktignok godtroende men den kjøper jeg ikke uten videre. Quote Link to post
Madame Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 300 liter septik på en Sandvik 28 ?? Er riktignok godtroende men den kjøper jeg ikke uten videre. Jeg har riktignok ikke målt den men den er stor. Det er støpt inn 3 tanker som ser like store ut og både diesel og vanntanken er stor. Dieseltanken har jeg i alle fall fyllt med over 200 liter uten at den var tom når jeg begynte eller full når jeg sluttet. Når jeg skal sette inn en ny tank kan jeg sikkert sette inn en som er mindre uten å være redd for at den skal gå full for ofte. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.