Jump to content

Noen som kan låne bort båtplass på Vallø et par dager? + Kranbil


NovaMalin

Recommended Posts

Vi skal ta opp seilbåten vår, en IOD Princess - treseiler (26 ft) i løpet av uka. Den ligger vanligvis på Fjærholmen, men vi tar den opp på Vallø, da den skal i vinteropplag i nærheten. Er det noen av båtplassens medlemer som har tatt opp sin båt, eller er på tur, slik at det er mulig å få låne en båtplass på Vallø i noen dager?

 

Noen som kan anbefale en kranbil til å ta opp båten med? Har funnet tre på nettet:

 

ARILD VEDVIK KRAN & TRANSPORT AS

Gauterødveien 39 C

3154 TOLVSRØD

Tlf: 90910127

 

MYRVOLLEN TRANSPORT AS

Sønset Nordre

3158 ANDEBU

Tlf: 33443645

 

GUSTAVSEN STEN A KRAN OG TRANSPORT

Lyngstien 12

3178 VÅLE

Tlf: 90137606

Pappa, jeg vil sove i båten!

Link to post
Share on other sites

Tror muligens det kan gå , kan du bruke plassen så er det bare å ta den noen dager.

Tar du den i bruk så send meg en PM så skal du få telefonnummeret mitt som du kan henge på båten slik at jeg fikser det om det blir noen spørmål.

Ringer de så kan jeg bare si at jeg selv låner den båten noen dager og legger den i min plass bla bla , de er litt strenge med at ikke andre skal legge seg i plassene til folk der nede skjønneru

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...