NovaMalin Startet 24.September.2007 Del på Facebook Startet 24.September.2007 Vi skal ta opp seilbåten vår, en IOD Princess - treseiler (26 ft) i løpet av uka. Den ligger vanligvis på Fjærholmen, men vi tar den opp på Vallø, da den skal i vinteropplag i nærheten. Er det noen av båtplassens medlemer som har tatt opp sin båt, eller er på tur, slik at det er mulig å få låne en båtplass på Vallø i noen dager? Noen som kan anbefale en kranbil til å ta opp båten med? Har funnet tre på nettet: ARILD VEDVIK KRAN & TRANSPORT AS Gauterødveien 39 C 3154 TOLVSRØD Tlf: 90910127 MYRVOLLEN TRANSPORT AS Sønset Nordre 3158 ANDEBU Tlf: 33443645 GUSTAVSEN STEN A KRAN OG TRANSPORT Lyngstien 12 3178 VÅLE Tlf: 90137606 Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Mulligan Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Det er ikke alle som vil kjøre seilbåt. Freddy Christensen (Olav Askjer) har spesialbil. Dessuten bor han rett oppi gata. Skal du ha den på land på Vallø i vinter, så ordner marinaen løft. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 (redigert) Du har også Askjer i Våle Der var Mulligan først Redigert 24.September.2007 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Brygge 15 plass 9 , stikk og se på den om du kan bruke den , jeg har tatt opp båten nå (landstedbåt) , ikke umulig at en princess går inn i den båsen. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Hei, Har brukt sten Gustavsen i mange år på en 32 fots båt, meget behagelig og forsiktig type. Men jeg vet ikke om han tar seilbåter. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Distriktetes beste og hyggeligste kranbilsjåfør er Vedvik. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 24.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2007 Mange takk alle sammen! Vi skal ha båten i en låve på Ringshaug. Sjekker ut pir 15 plass 9 Enzo. Princessen stikker ikke så dypt og er ikke så brei, så det bør gå bra. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Enzo Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Tror muligens det kan gå , kan du bruke plassen så er det bare å ta den noen dager. Tar du den i bruk så send meg en PM så skal du få telefonnummeret mitt som du kan henge på båten slik at jeg fikser det om det blir noen spørmål. Ringer de så kan jeg bare si at jeg selv låner den båten noen dager og legger den i min plass bla bla , de er litt strenge med at ikke andre skal legge seg i plassene til folk der nede skjønneru Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.