Jump to content

Lite slepeoppdrag i Ollebukta?


Anabelle

Recommended Posts

Er det noen av dere her på forumet som har båten i Ollebukta (Tønsberg), og som skal ut å putre litt en dag?

Jeg har båtplass der, men har seriøst motorhavari, og skulle gjerne ha slepet båten min bort til krana på marinaen for opptak. Dette er ca. 100m. Ser nå at jeg ikke får igang motoren med det første, og må ta opp båten mens krana er i drift. Det er ikke så lenge utover høsten.

 

Båten er en 26 foter. Noen som kunne vært behjelpelig med et slep?

 

Mvh

AB

Redigert av Anabelle (see edit history)

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Hvilke dag er det snakk om?

Har mye å gjøre denne uka, men håper på å få tatt en båttur til helga (lørdag). Hvis ikke det passer så trur jeg at jeg skulle ha tid til uka.

Ligger ute ved Veiland i vestfjorden, men den grønne har ikke fått brummet på en god stund så en tur til Tønsberg har både den og jeg godt av.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Hadde jo vært supert. Ikke bestemt noen dag ennå, men jeg er bortreist til helgen. Kan jo evt. kontakte deg igjen.

Skal selvsagt betale litt for en slik jobb. Sjekker nå flere muligheter. Skal kanskje ned denne uka, og kan jo ha flaks å treffe noen som hjelper meg.

 

Takk så langt,

AB

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...