Anabelle Startet 24.September.2007 Del på Facebook Startet 24.September.2007 (redigert) Er det noen av dere her på forumet som har båten i Ollebukta (Tønsberg), og som skal ut å putre litt en dag? Jeg har båtplass der, men har seriøst motorhavari, og skulle gjerne ha slepet båten min bort til krana på marinaen for opptak. Dette er ca. 100m. Ser nå at jeg ikke får igang motoren med det første, og må ta opp båten mens krana er i drift. Det er ikke så lenge utover høsten. Båten er en 26 foter. Noen som kunne vært behjelpelig med et slep? Mvh AB Redigert 24.September.2007 av Anabelle (see edit history) Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Hilmar 2 Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 hvor er ollebukta? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Bamse 815 Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Tønsberg. Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
Mariell Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Hvilke dag er det snakk om? Har mye å gjøre denne uka, men håper på å få tatt en båttur til helga (lørdag). Hvis ikke det passer så trur jeg at jeg skulle ha tid til uka. Ligger ute ved Veiland i vestfjorden, men den grønne har ikke fått brummet på en god stund så en tur til Tønsberg har både den og jeg godt av. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Anabelle Svart 25.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2007 Hadde jo vært supert. Ikke bestemt noen dag ennå, men jeg er bortreist til helgen. Kan jo evt. kontakte deg igjen. Skal selvsagt betale litt for en slik jobb. Sjekker nå flere muligheter. Skal kanskje ned denne uka, og kan jo ha flaks å treffe noen som hjelper meg. Takk så langt, AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.