avmønstret5 Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Mulig jeg har fortalt det før her, men tar den igjen. Billig og god lensealarm Kjøp en (eller flere ved behov)billig brannvarsler. På de to punktene som observere røykmolykylene, loddes en vanlig toleders ledning - en leder på hvert punkt. Dra ledningen ned i kjølsvinet og monter den(støpe/lime/ spikre/) i den høyden du ønsker vannstanden (sjø/salt) skal være når alarmen skal gå. Ta i litt ekstra på høyden så den ikke hyler ved slingring og en liten vannskvett. Det var alt. Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 For å samle opp olje og vann fra bunnen av båten er det mye billigere å bruke bleier enn sugematter. Om Pampers eller Libero er best vites ikke. glek Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Kan noen gi meg ett godt tips om en link eller to for vinduspussere.Motoren brant opp i helgen,så jeg er uten sikt.Tenker på å anskaffe typen som sitter øverst på vinduet og motoren på innsiden.Må borre hull i vinduet,men det går vell............. Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Jeg kjøpte LED lys hos IKEA. 4stk beregnet på 230V med omformer til 12V. Fjernet omformeren og koplet til mitt 12V anlegg og vips så har jeg selvklebende, utenpåliggende LED lys som bygger ca 0,5 cm. Lysene kalles "DIODER" hos Ikea og kostet kr 298 for 4 stk da jeg kjøpte dem. lenke til produktet: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40115565 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.