poden Startet 26.September.2007 Del på Facebook Startet 26.September.2007 Har en eldre 50 hk. Mercury jeg tenkte å "gnikke" litt på i vinter. Da jeg er relativt fersk på båtfronten lurer jeg på om det finnes ett stativ/motorbukk å montere den på. Og evetuellt hvor jeg kan få tak i dette. Takk for alle innspill. Karsten fra Stavern Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 26.September.2007 Del på Facebook Svart 26.September.2007 Og evetuellt hvor jeg kan få tak i dette. Takk for alle innspill. Karsten fra Stavern Prøv Maritim. Jeg har kjøpt bukk til en 60hk derfra og er kjempefornøyd med den. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Honduras Svart 26.September.2007 Del på Facebook Svart 26.September.2007 Jeg smelte i sammen noe greier i denne tråden, hvis det kan være av interesse. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mouche Svart 26.September.2007 Del på Facebook Svart 26.September.2007 Sjekk også på Finn.no. Så nylig at det var en slik brukt en til salgs! Var enten annonsert under Torget/båtutstyr eller under motorer. Sånt dukker opp en gang i blant. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.