Dalton Startet 27.September.2007 Del på Facebook Startet 27.September.2007 Tiden for å ta Matilda opp fra hennes rette element nærmer seg med stormskritt. Og med det, de samme problemene jeg har hvert år. "Slippen" er litt for grunn, så jeg må dytte, bryte, dra og løfte for å få hennes 2 tonn på hengeren. Monterte ruller, men de hjelper ikke all verden. Spørsmålet er hvor mye kan jeg tørre å belaste baugringen, evt. dekkspulleren? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Ask Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Hei Det er umogeleg å svara på dette spørsmålet. Kor mykje festepunkta toler veit ein ikkje før det er forseint. Eg tilrår at du heller legg eit lasteband eller eit uelastisk tau rundt båten. Då får du spredt kreftene betre. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.