Jump to content

Diesel fylling Egersund- Mandal

Elise

Recommended Posts

Var med på omtrent samme turen for en måned siden og da bunkret vi diesel hos Shell i Egersund som hadde kortautomat. Etter hvert var vi innom Statoil også for å kjøpe smøreolje og ble tatt i mot av nye eiere som var svært serviceinnstillt. Priser husker jeg ikke (gikk av annen manns pengebok). På samme turen fikk vi problemer med en av motorene (VP) og fikk svært god og hyggelig hjelp hos Sagvåg motor og båtservice selv om det var fredag kveld!

Jeg fylte i Mandal for ca 1 mnd siden og betalte 7,45 L for diesel. Fikk høre av en fisker der nede at prisen også kan komme opp i 8-9 kr for literen. Hvis du skal ha en del liter (over 1000) så er det mulig å få tankbil i Mandal. Fikk pris på 6,25 inkl mva. Problemet var bare at bilen var på verksted den dagen.

Hvis du har mulighet så hadde jeg tanket rundt Stavanger og igjen når du er et godt stykke på andre siden.

Redigert av Bützfleth (see edit history)

Hei der.

Du skriver ikke hva slags båt eller hvor stor tank du har, men jeg ville anbefalt deg å fylle i Koppervik på insiden av karmøy. Jeg var der og fylte sent på sommeren i år og betalte 5,96 pr. liter.

det var over 1 krone billigere en i hjemme i Egersund.

Ellers er det bemannet Statoil stasjon og Kortautomat hos shell i Egersund. Prisen ligger normalt +/- 7 kroner.

God tur

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...