Jump to content

Tett filter(?) for kjølevann, 4 takter påhenger

oslofjord

Recommended Posts

Før jeg graver meg ned i bruksanvisninger lurer jeg på om det er overkommelig for en amatør å få fart på kjølevannet på en Suzuki påhenger.

Det er mindre vannstrøm nå enn vanlig dog uten at motoren har blitt for varm. Regner med at det er et eller annet filter som er tett med rusk eller gjørme. Tenkte fikse det selv ved vinterservice, men er det vanskelig å komme til der jeg må få renset opp ?

Redigert av salt (see edit history)

Jeg snakket med en som hadde hørt at det fantes et stoff som kunne fjerne mye av avleiringer på "grodde" motorer.... - Men det har ikke lykkes meg å finne ut noe mer om dette. Så hvorvidt dette er en eller annen lokal recept eller noe slikt vites ikke....

Er nok redd at vanlig ferskvann ikke vil bidra mye med å rense motoren din, dessverre.

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...