CB. Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Neida, spiser flere ganger om dagen, prøver å kjøpe inn for flere dager, spesielt om jeg får blondinen til å bære posene Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hulda Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Ja, det kan nok hende du får slike varer også ved brygga, Hulda. De gjør jo seg selv kun en bjørnetjeneste. Man kjøper ikk der igjen og nå vet og flere om at det er noe man bør unngå. I vårt nærområde kjenner jeg f.eks. til Bukta (Papperbukta) hvor du får ferske varer. Nystekte fiskekaker, ferske reker m.m. Vedkommende som driver stedet er selv fisker og serverer ferske varer. Da betaler jeg heller litt ekstra og vet at det er topp kvalitet. M.h.t. slike varer er de bare å få i sommerseongen. Resten av året er det for lite besøk. 'Hundre' år siden vi var innom Papperhavn, dit kan vi ta en tur, takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Samme her, men husker godt Basses pølser. Er det Basse som driver fortsatt? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Papperhavn er nabohavna til Bukta. Bukta har dagligvarer, en liten fiskebutikk, "gatekjøkken, Pub og drivstoff... . Nå utenom sesong er det kun drivstoff og propan.. . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.