Jump to content

"E-handel for båtfolket"


Arnstein

Recommended Posts

Kjøpte en kikkert hos Tra-Mar i fjor. Kikkerten ble ekspeditt levert. Lang levering var det ikke snakk om.

Samme kikkerten kostet mer hos samtlige andre steder jeg undersøkte.

Vareutvalget er kanskje ikke det største og webben kanskje ikke så innbydende, men for ellers like produkter kjøper jeg basert på prisen. Da er vel saken grei?

Link to post
Share on other sites

Hei Frode_b

 

Hvilken kikkert kjøpte du, og hvor mye var det å spare? Kunne også tenkt meg ny kikkert men har ikke orientert meg i markedet. Kikkerter får man jo i alle mulige prisklasser, så det gjelder å velge riktig kvalitet/pris.

Kikkerten jeg kjøpte i dette tilfelle var av rimelige type til marin bruk, med såkalte Rubicon linser for bedre mørkesyn. Gummiarmert 7*50. Jeg sparte ca. 180,- på kjøp hos Tra-Mar kontra Maritim. Tror merke er Optisan. Prisen hos Tra Mar var ca. 570,-.Prisen tatt i betraktning så føler jeg at jeg fikk brukbart med kikkert for pengene.

180,- i forskjell på en vare til drøyt 500 er faktisk et rimelig stor skille i %.

Tror forøvrig ikke du finner kikkerter i høyere prisklasse på hverken Tra-Mar eller maritim om du skal ha en skikkelig god (og dyr) kikkert.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...