Jump to content

Slark i propellakselen


Gismo

Recommended Posts

Deler rådet fra Hulda. Hvor lenge siden er det at du sist byttet cuttlesslager - dersom det har vært byttet?

Aner ikke om det er byttet før :confused: . Jeg kjøpte båten på forsommeren i år. Ble litt overasket at der var slark, for han jeg kjøpte den av gikk over båten sammen med meg, og da sjekket vi lagera på akselen. Da var det ikke noe slark. Båten har gått ca 40 timer i sommer. Jaja, da blir det en del å gjøre i vinter da. Må i tillegg pakke om alle vinduer. :nonod::nonod: Leste om da Lars H gjorde denne jobben med akselen, og det virker som det er overkommelig, men håper dere er forberedt på noen spørsmål og bilder når jeg står fast :lol: . Har en fordel som ikke Lars H hadde: Båten min står utenfor stuevinduet :lol:

Link to post
Share on other sites

hvis det er to mm totalt , og du ikke har fleksikobling ut av gear , så kan det bli litt benn i motorfester og aksel flens.. personlig høres ikke dette ut til å være alvorlig , for jeg har kjent på endel båter og mange har en liten slark der ..(jeg er ikke noen ekspert på dette ) jeg byttet selv i fjor ,fordi jeg hadde dette lageret ute ..

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...