Jump to content

KMV 27, erfaringer?


Øyvindse

Recommended Posts

Eg ser at KMV hadde ein lukka halvplaner på slutten av 70-talet som heitte KMV 27 Plesir. Er det nokon som har info om denne modellen? Sjøegenskaper, skrogtype, fart, ideell motorstørrelse, og andre erfaringer? Har sett at det er eit par til salgs på finn.no, men har lite info utover det som står der.

Link to post
Share on other sites

Ingen som kjenner til denne modellen? :confused: Er på jakt etter ein halvplaner med sjølvlensande dekk og utvendig styring. Er samtidig opptatt av at båten skal ha litt innvendig plass m muligheter for overnatting for ein liten familie. Båten må helst ha aksling, ikkje drev.

Link to post
Share on other sites

Jeg husker godt modellen kom på markedet og ble testet i Sjøsport. Fikk vel ganske grei karakter da, men jeg tror ikke den ble noen salgssuksess, så det er nok ikke produsert så mange av den. Litt for spesiell for markedet den gang kanskje?

 

Kan ellers ingenting om båten.

 

mvh tuffff

Redigert av tuffff (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...