asunde Startet 3.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2007 Skal til å støpe badeplattform til båten min og lurer på hvor jeg får billig glassfiber og polyester i Bergen? Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 du kan sjekke på biltema.di hadde tidligere til en grei pris. har også hørt at man kan kjøpe på formsenteret på florvåg. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 3.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Ser faktisk ut som glassfiber er billigere på maritim enn på biltema. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Ser faktisk ut som glassfiber er billigere på maritim enn på biltema. Det er litt avhengig av mengden du skal ha. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Hydrox Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Har du sjekket ArHa plast (mener å huske det var det det het) som ligger på nordås, nedenfor Elkjøp. Du bare fortsetter 200 meter lenger ned bakken. Mener det er her en del selvbyggere handler. Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Sjekk også hos Arna Plast, det var der jeg kjøpte polyester til min båt når jeg forlenget den. http://www.arnaplast.no/ Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
asunde Svart 4.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Takk for svar. Ser ut som ArHa plast har billigst polyester mens Maritim har noe billigere glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Arna plast var uten tvil billigest når jeg kjøpte til siste glassfiberjobb. Dessuten er de trivelige karer som selger i de mengder og i den emballasje som passer deg. Anbefales! Ligger i industrihuset i ytre arna. Kan også nevnes at jeg fikk plukke divinycell kapp fritt. Til mine mindre arbeider dekket dette mer enn halve behovet. Sitér dette innlegget Oso Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.