lano2 Startet 4.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2007 (redigert) Nye fendere... http://www.seilmagasinet.no/id/27630 Redigert 4.Oktober.2007 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Hmm.. sikkert gode å sitte på, men er det læckert ? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Noen skjønnhetskonkurranse hadde de vel kanskje ikke vunnet, men de ser da praktiske ut? Ruller vel ikke så lett sidelengs i trengselen? Pris? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 550 SEK for fendere "lãmpliga" for seeilbåter under 12 meter. Gamle svarte/sotete PVC fendre er ikke spesielt vakre heller... Jeg er interessert...kan de kun kjøpes i Sverige? http://www.inmare.se/butik/ Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 4.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Funker de på en Bavaria, så funker de vel på det meste. ( Ikke stygt ment, men er det ikke Bavaria de henger på ? ) Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Disse så jo greie ut ! Litt OT, men jeg har tidligere sett noen opphengskroker for fendere, der man med et enkelt håndgrep kan justere lengden på tauet til fenderene. Er det noen her som kenner til hvor disse kan kjøpes ? Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
lano2 Svart 4.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Hadde slike tidligere, kjøpt på messe i utlandet.... Ikke særlig praktisk likevel. Bedre med kjerrinknute! Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 4.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2007 Hei GeV! Jeg kjøpte mine på SeaSea i Oslo! Ser at de faktisk har dem på Bauhaus på liertoppen og! Watski har dem og, så du finner nok en forhandler i nærheten! SE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.