Jump to content

Er det noen problemer med å bruke påhenger hele året rundt


frihågen

Recommended Posts

Om du bruker den regelmessig er det ikke behov for mer gjennomspyling enn om sommeren. Jeg har satt meg en grense på at motoren bør kjøres varm hver 3. uke. Hvorfor det ble akkurat slik vet jeg egentlig ikke, men det er nok summen av alt det jeg har lest om emnet.

Jeg ville sjekket med forhandler om du eventuelt bør bruke annen olje når kuldegradene kommer.

Ellers ikke noe problem.

Link to post
Share on other sites

Erfaringen er at det går helt fint - også her oppe ved iskanten :smiley: Båten bør ligge isfritt og du bør sørge for å tilte ned motoren når det er (mange) minusgrader. Nå utover høsten og vinteren er groing ikke et problem. På det kaldeste vil ferskvann være en dårlig ide.

Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Link to post
Share on other sites

Båten bør ligge isfritt og du bør sørge for å tilte ned motoren når det er (mange) minusgrader. På det kaldeste vil ferskvann være en dårlig ide.

 

Tror du har mange som er enige med deg i dine tips om å bruke påhengs. hele året.

Skal du bruke motoren i mange minusgrader , bør den absolutt være nedtiltet. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...