M/S Bastard Startet 26.Januar.2004 Del på Facebook Startet 26.Januar.2004 Off topic? Man har vel humor når man er i båt til vanlig eller på bryggekanten, eller?? Om jeg snakker med medlemmer her eller snakker med folk i båt eller på brygga går nå ut på det samme spør du meg! Da er vel vær også offtopic da Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 26.Januar.2004 Del på Facebook Svart 26.Januar.2004 Enig. Litt humor har vel aldri tatt livet av noen.. Sitér dette innlegget Link to post
Haabet Svart 26.Januar.2004 Del på Facebook Svart 26.Januar.2004 Det var absolutt ikke meningen å tråkke noen på tærne her på forumet. har vært bruker på en del andre forum (som absolutt ikke er vits relaterte) som har en egen humor tråd. Er for ny på dette forumet til å komentere hva som er off topic, men ærfarings messig er slike tråder veldig populære og skaper litt humor i en ellers kanskje litt grå hverdag. Men no hard feelings what so ever. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 26.Januar.2004 Del på Facebook Svart 26.Januar.2004 Denne tråden skjønner jeg ikke. Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 26.Januar.2004 Del på Facebook Svart 26.Januar.2004 Ja, hvorfor må ikke vi andre få" grine med", som dansken sier?? Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Skvulpen Svart 26.Januar.2004 Del på Facebook Svart 26.Januar.2004 Denne tråden skjønner jeg ikke. Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg?He, he, ikke spør. Det var ingen stor sak, en tråd som ble fjernet av forfatteren selv, men som noen likevel rakk å lese, og som det så ble litt diskusjon av... Nå gleder vi oss til våren, ikke sant? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.