Jump to content

Endelig ble"LADY SIV"Formelt Norsk og vår med sluttført kontrakt.


Xerb

Recommended Posts

I går kom Nasjonalitetsbeviset for"S/Y LADY SIV" :flag:imgp1305.jpg

Det tok 8 mnd og få i orden alle formaliteter, så det er ikke bare bare å importere båt vist man skal ha den reg. i NOR spesielt vist båten har vert reg. i Italia og utsatt for falske papirer etc. og Italiensk byrokrati. :headbang:

Brann ombord i Spania.imgp0853.jpg

Storm, Stor sjø,motvind,nødhavn etc i middelhavet og kysten av Portugal til La Coruna. :puke:

Må få rose damene som jeg har hatt med og gjort i NIS/NOR for å ivareta mine interesser ved import av båt ,da jeg heldigvis hadde skrevet i kontrakten at alle papirer skulle vere ihht.NOR for reg. av båten i NORSK ORDINÆRT SKIPSREGISTER. :nono: :yesnod:

 

:sailing::cool:

Siv & Sæbjørn

:cheers:

imgp0694.jpg

imgp0636.jpg

imgp0543.jpg

imgp0660.jpg

imgp0544.jpg

imgp0662.jpg

2201.jpg

imgp1338.jpg

Redigert av Xerb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Til lykke med den nye skuten, hun er flott (når båten er så stor er det vel en "hun"?)

 

Ser at hun ligger hos Dolvik Båtbyggeri, skal du ha gjort arbeid der eller er det mer tilfeldig?

 

:flag: TrondT

Hun ligger der for etterarbeid etter brannen da dette arbeidet bare var midlertidig i Spania, det er desssverre ganske stor forskjell mellom Norge og Spania når det gjelder et fagarbeid etter brann.

Jeg regner med at jeg har blitt henvist til et av Bergens topp verksteder av Gjensidige.

Se på trearbeidet deres.:

http://www.dolvik.no/ :smiley:

Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at jeg har blitt henvist til et av Bergens topp verksteder av Gjensidige.

Se på trearbeidet deres.:

http://www.dolvik.no/ :smiley:

Har hatt båt liggende i Marikoven i mange år, og har sett myyye flott komme ut fra verkstedet deres :yesnod:

Bare så synd at alt de lager ligger himmelhøyt over mine båtbudsjetter :nonod:

 

Så der er nok Lady Siv i de beste hender, har sett i andre sammenhenger at de har fått mye skryt for reparasjonsarbeid på de forskjelligste båter.

 

:flag: TrondT

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...