chagall Svart 13.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2007 Sætre Marina har fått innformasjon fra Seajet innpotøren at på grunn av alt regnet som har hvert i sommer er det spesielt mye groing i år på grunn av alt overvannet fra jordbruket. Hva med alle vi som ikke kan rapportere om spesiellt mye groe. Kanskje var det lurt å IKKE ha brukt Seajet i år? Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 13.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2007 Det er klart det er forsjell for det er ikke like stort nedslagsfelt fra landbruket alle plasser.De båtene som er blitt tatt opp i havna på Sætre som har brukt Seajet har hvert fin det har stort sett bare hvert slim under de,men rundt propell og heljern har det hvert sjell. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 13.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2007 Da har jeg vel misforstått litt her. Trodde det var skroget det var snakk om , når Seajet ble nevnt. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 13.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2007 Jeg spylt gjenn seildrevet med vannlange, og sjekket at det kommer vann gjennom slangen. Det ser ikke ut til å være der problemet ligger. Kan det være saltvannsdelen av varmeveksleren som begynner å gå tett? Jeg får kjølevann, men det virker som det ikke kommer nok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.