Marrexxx Startet 8.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2007 hej Jag håller på att göra en sida om Myrabåtarna, och vill gärna ha hjälp med tips idéer bilder, borschyrer mm. titta in på http://www.myraboats.tk. /Marre Sitér dette innlegget Link to post
Marrexxx Svart 14.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Så har jag uppdaterat min Myrasida, och även om det finns lite behov av redigering och korrektur är jag ganska nödj. Vill samtidigt passa på att tacka dem som hjälp till med tips, glada tillrop och material om Myra och båtarna. Titta in och skriv gärna en rad i gästboken www.myraboats.tk Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Hei Marrexxx. Flott nettside. Sikker på at det er mange i Kristiansund som kan bidra med info om Myra-båtene. De må bare våkne først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.