Jump to content

Kjøp båtutstyr privat ?


Tine IV

Recommended Posts

Da jeg har kjøpt radar som selger sa var ubrukt /aldrig montert , men den er et par år gammel sånn ca . Når det ikke stemmer som selger sier , hva kan jeg forvente av selger ? Hadde proff folk innom skuta igår å han ene av dem sa denne er brukt ,det så han på noe greier , og den er ødelagt i antenna . Han jeg kjøpte den av sa jo at den aldrig har vært montert , han har kjøpt den i butikken for et par år sia og siden har den liggi der . Den ser jo klin ny ut på alle mulige måter og lå i esken , var ikke et merke på den så er llitt rart detta . Men hva når jeg kommer til selger å forklarer dette , kan jeg heve kjøpet eller kan jeg forvente at han fixer detta ? Eller blir detta mitt problem når jeg ikke har handla i butikk ?

Har fått mange fine hull i skuta etter montering , så jeg må jo ha en ny eller få fixa den jeg har . Bare det at jeg er lite lysten på å betale noe som helst for den jobben , nærmer meg jo en ny en da jo .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

No problemo , selger sender en repratør ombord i morgen . Vi snakka med en repratør som sa han kommer innom båten i morgen , i værste fall må det sendes til Furuno Norge i Ålesund . Men i orden blir det da ettervært , å da steg humøret igjen .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...