Jump to content

Vitrifrigo kjøleskap


Nautic

Recommended Posts

Jeg skal bytte ut kjøleskapet i båten. Har funnet et Vitrifrigo kjøleskap i katalogen til Maritim.

Nummeret på skapet er 5256-19.

Dette er et skap med separat kompressor. P.g.a liten plass er dette en fordel for meg.

Men er det en bakdel med separat kompressor?

Hvordan er disse skapene?

 

Kan ikke ha Isotherm p.g.a for liten dybde. Har en dybde på 460mm.

Link to post
Share on other sites

Jeg skiftet ut et gammelt 42 liter skap med Isotherm 49 i sommer. Dimensjonene på disse er ikke så særlig forskjellige men de 7 litrene ekstra utgjorde et hav av ekstra plass.

 

Når du har 46 cm dybde tilgjengelig ville jeg vurdert Isotherm 49 og evt latt det stikke 3 cm lenger ut dersom du ikke klarer å få det helt inn.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...