Jump to content

Juksing på dato


Jon-Kåre

Recommended Posts

Har i det siste hvert innom Finn.no og en ting som slår meg er at her jukses det på datoene for når båtene er innlagt. Båter som jeg så for 3-4 dager siden ligger idag inne med gårsdagens dato. Hva kan grunnen til dette væree?????

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Når du registrer deg på finn.no.med anonnse får du ett brukernavn og passord..annonsa du setter inn gjelder vel for en mnd..tror jeg,da er det fritt fram for deg å logge deg inn og redigere litt på anonnsa di,når du har gjort det..havner annonsa opp på topp igjen,med dagens dato :blush:..

mvh jan

Link to post
Share on other sites

Heisann.

Grunnen til at datoen endrer seg er fordi at hver gang du som selger går inn og endrer annonsen.feks endrer tekst eller bilde,så vil den legge seg øverst med dagens dato.(sist opdatert)

Så et lite triks hvis du skal selge få finn er å endre litt på teksten innimellom,så vil den stadig vekk komme øverst på førstesiden.

Håper du blei litt klokere. :blush:

Link to post
Share on other sites

jepp nå skjønner jeg, slår det ut i statestikken dere som en ekstra annonse for hver forandring tro, da til bruk i reklame sammenheng

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

jepp nå skjønner jeg, slår det ut i statestikken dere som en ekstra annonse for hver forandring tro, da til bruk i reklame sammenheng

Tviler på at det slår ut i statistikken, men det er et såpass kjent triks at alle som skal annonsere/kjøpe noe bør ha det i bakhodet. Legg merke til at "proffe" selgere er flinke til å oppdatere slik at båten hele tiden kommer med på "Siste ukes annonser". Det at annonsen er oppdatert, gir også potensielle kjøpere et hint om at båten ikke er solgt enda. Blir nesten slik at hvis datoen er for gammel, regner jeg med at båten er solgt.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...