Lars H. Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Hei. Kalkbelegget fikk jeg fjernet ganske så effektivt vha høytrykkspyling ved opptak i høst, men hva kan jeg gjøre før sjøsetting for at anoden skal være 100% aktiv og uten oksyd ved sjøsetting? Å kjøre vinkelsliperen med stålbørste er vel ikke bra? Hva med en børste av messing? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Jeg vil tro det holder med høytrykkspylingen til gutta. Ellers så pleier jeg å feie over med vinkelsliper og skive beregnet for rustfritt stål. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 tror oxo det håller med höytrykk...... og sen även om anoden bare har 90% "virkningsgrad" vid sjösättning, så vaknar den helt sikkert til liv igjen..... jeg använder mine under flere år tils dom er slutt..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.