jome Startet 10.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2007 Kjære vene,,,det viser seg at den har vært vanskelig å sette den i gear fordi det sitter visst en skifte-arm som sitter under gasseren som røk for meg,,,så derfor får jeg den ikke i gear. Det viste seg at når jeg prøvde starte motoren dro båten seg bakover,,fy søren.,,,så nå må den på land igjen,,, Men,,,er det noen som vet hva en slik del koster ny/ brukt???? Han som tittet på motoren for meg kallte den for skifte-arm,,stemmer det??? Håper ikke dette blir alltfor dyrt,,,Hmmmm noen som vet sånn ca pris??? Motoren er en evinrude 70 Hk 76-78 modell trur jeg. Svar alle som kan Jome Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Hei Jome Vet båtbua.no har mya av slike ting. Tror ikke det er så dyrt.... Dem ligger i Fredrikstad, men sender sikkert til deg. sjekk den siden du!!! Der har de vel ALT til Båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.