S/Y EIMY Startet 10.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2007 Noen som vet hvem som selger slike bokstaver ? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Og hvem selger dem i messing? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Hør med nærmeste sted hvor de lager begravelses-støtter/stein. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Så noen slike bokstaver i messing i en jernia butikk sammen med dørskilt, de var dyre og måtte bestilles av de som laver og graverer dørskilt. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Noen som vet hvem som selger slike bokstaver ? Har sånne, krommet støpt messing med rødlakkerte sider, husker ikke navnet akkurat nå, skal se om jeg finner det imorgen. Mener det er en kar i Bergen som lager dem, med et engelsk navn. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Rolf Svart 11.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2007 Jeg kjøpte mine bokstaver av James Eves, K.Amundsen eftf. Metallstøperi. Dette var i 2001 men etterbestilte en stjerne nå i våres. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Fager Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 Hei du !' Har nettopp kjøpt bokstaver til Fager - spjærøykrysseren vår - hos Skiltmakeren i Oslo - ring og hør der!! Prat med Lars Sundt mob. 473 81 339 - og hils fra Gry ! Vi ble veldig fornøyde !! Se bilde:-) Ikke så veldig godt bilde men - tatt med mobil... Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Lars_B Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 Hei, Sikkert mulig å få tak i flere steder. Jeg for min del fikk god hjelp av Bjarne hos Trebåten på Nesset når jeg skulle ha slike til en klassisk trebåt. Trebåten på Nesset Nessetv. 75 1407 Vinterbro 64 94 58 88 Telefaks 64 94 57 88 Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 Prøv Peter Stette as, telefon 70244710. Han drivermed vannskjæring, og kan kutte ut hva som helst i tykkelser opp til 170 mm. Priser vet jeg ingenting om, men en telefonsamtale koster ikke stort. Mail er enda billigere, og mailadressen er anders@stette.no eller reidar@stette.no. Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.