Jump to content

Hvem selger slike bokstaver

S/Y EIMY

Recommended Posts

Noen som vet hvem som selger slike bokstaver ?

bokstaver.jpg

Har sånne, krommet støpt messing med rødlakkerte sider, husker ikke navnet akkurat nå, skal se om jeg finner det imorgen. Mener det er en kar i Bergen som lager dem, med et engelsk navn.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Jeg kjøpte mine bokstaver av James Eves, K.Amundsen eftf. Metallstøperi.

Dette var i 2001 men etterbestilte en stjerne nå i våres.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 5 måneder senere...

Prøv Peter Stette as, telefon 70244710.

Han drivermed vannskjæring, og kan kutte ut hva som helst i tykkelser opp til 170 mm. Priser vet jeg ingenting om, men en telefonsamtale koster ikke stort. Mail er enda billigere, og mailadressen er anders@stette.no eller reidar@stette.no.

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...