greiegry Startet 12.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2007 Hei! Håper det er noen online nå som kan hjelpe meg? Skrev inn i går om do-problem (jabsco manuell toilette). Fikk et svar fra Mikki som gjorde at jeg forsto hvorfor det ikke fungerte: Doen er levert uten en liten fjær - dvs. feilmontering fra fabrikken. Mikki sa det re bare å montere den, så vil alt fungere. Men - hvor skal fjæren monteres, da? Har sjekket manualen, men den er helt elendig. Det kommer ikke fram hvor fjæren skal plasseres. jeg har sendt en mail til Mikki, men han er tydeligvis ikke online. Jeg står nå med en haug løse deler har kjøpt fjær) og lurer på om noen kan forklare meg (med bokstavkjeks - dvs nøye) hvordan fjæren skal monteres. på forhånd takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gry Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 12.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2007 Hei, hvis du ser i brosjyren her. på siste side 8. Der står det en grei sprengskisse. http://www.jabsco.com/files/29090_29120_to..._data_sheet.pdf Håper det ordner seg, har samme dass selv, men har ikke hatt fornøyelsen av å åpne den ennå. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.