kirkes Startet 12.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2007 Hei. Nå trenger jeg gode råd. Starteren i min Nidelv 26 med TAMD 30 har sluttet å virke. Den må derfor taes ut. Etter endel skruing fikk jeg løsnet starteren, men jeg fikk den ikke ut. Svært trangt. Har noen erfaring med hvordan jeg skal få ut starteren uten å ta ut motoren. Må jeg for eks. ta av dieselfilteret, eventuelt noe annet. Altså her trenger jeg gode råd. Hilsen Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 13.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2007 Jeg kjenner ikke TAM30 motoren, men min motor TAMD31 er vel omtrent den samme... Har du løsnet alle 3 boltene? Dersom de er løsnet, og du har tatt av jordkabelen (minuskabelen) skal det bare værå å trekke den fremover (eller bakover, alt ettersom du ser det) På min motor hang starteren litt i kablene, men løsnet relativt lett. Det er ikke slik at starteren ligger i "innslag" posisjon og har kilt seg? Dette er bare litt høyttenkning fra en med 8 tommeltotter. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.