Halvor Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Hei! Har en kompis som har en Skarpnes ankervinsj i båten sin. Han må få byttet reimene i vinsjen, men har fått beskjed om at disse går det ikke an å få tak i mer. Prøver derfor her i forumet, og spør - er det noen som vet hva slags reimer som ble brukt, og eventuelt om hvem som fører disse? Takknemlig for svar Halvor Quote Link to post
Spinner Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Hei!Har en kompis som har en Skarpnes ankervinsj i båten sin. Halvor Det er vel neppe en Skarpnes vinsj, men kanskje en Sleipner / Ilas /Vetus eller lignende. Har du et bilde av vinsjen eller litt mer informasjon? Quote Senior-du er min helt! Link to post
fiskekroken Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Hvis det er en slik vinsj med reimer som tauet går imellom har jeg en slik som du kan få gratis med gode remer Quote Link to post
Halvor Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Hei og takk for svar! Patenten til vinsjen ble kjøpt av båtbyggeren som produserte Skarpnesbåtene. Han kalte vinsjen for Skarpnes Vinsj. Ja Fiskekroken, jeg tror det er en slik vinsj du beskriver. Sender deg en IM. Takk så lenge. Halvor Quote Link to post
fiskekroken Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 (edited) Jeg fikk ikke din IM har sendt en til deg Edited October 17, 2007 by fiskekroken (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts